Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у 2022 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі – ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У 2022 році до ГУС у м. Києві надійшло 372 звернення від громадян, з них:
- поштою - 168;
- на особистому прийомі - 204.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 348;
надання статистичної інформації - 21;
кадрові питання - 3.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у ІV кварталі 2022 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У IV кварталі 2022 року до ГУС у м. Києві надійшло 84 звернення від громадян, з них:
- поштою - 37;
- на особистому прийомі - 47.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 76;
надання статистичної інформації - 7;
кадрові питання - 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у ІІІ кварталі 2022 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У IІІ кварталі 2022 року до ГУС у м. Києві надійшло 160 звернення від громадян, з них:
- поштою - 60;
- на особистому прийомі - 100.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 153;
надання статистичної інформації - 6;
кадрові питання - 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І півріччі 2022 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У І півріччі 2022 року до ГУС у м. Києві надійшло 128 звернень від громадян, з них:
- поштою - 71;
- на особистому прийомі - 57.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 119;
надання статистичної інформації - 8;
кадрові питання - 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у ІІ кварталі 2022 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У IІ кварталі 2022 року до ГУС у м. Києві надійшло 61 звернення від громадян, з них:
- поштою - 38;
- на особистому прийомі - 23.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 56;
надання статистичної інформації - 4;
кадрові питання - 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І кварталі 2022 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У I кварталі 2022 року до ГУС у м. Києві надійшло 67 звернень від громадян, з них:
- поштою - 33;
- на особистому прийомі - 34.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 63;
надання статистичної інформації - 4.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.